AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -14%
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 ...
Voir le deal
799 €

Partagez

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Robyn E. Larissa

Robyn E. Larissa
∞ MESSAGES : 642
∞ DATE D'ARRIVEE : 05/01/2013
ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Tumblr_inline_mf7cv95MUC1rzq67c
I love you. Why do not you want to see? why you reject me? Being away from you breaks my heart. You occupy my every thought. I love you, why you refuse happiness? because it makes you a better man? I beg you not be a coward and accept my love.
ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Tumblr_mg7vhjAhEg1ru0f4fo2_500
∞ MY HEART : Alone
∞ MY JOB : Institutrice
∞ MY AGE : 24 ans

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyLun 7 Jan - 20:03

cela me va
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyLun 7 Jan - 20:31

Oh génial, je t'ajoute donc à ma MAJ. et va pour un RP, tu peux le commencer par contre, faut que je fasse celui avec Win.
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyLun 7 Jan - 20:36

Monica - Erika s'est vite rendu compte que les femmes n'était pas sa tasse de thé. A moins que Monica veuille tenter de lui faire apprécier ce qui rajouterais du piment :).

Laura - Hmm d'accord.. Oui dans ce cas j'aime beaucoup ton idée :D !

Robyn - Parfait <3.

Billie-Dawn - Oui bien sur je pourrais le commencer, mais que demain car internet a coupé et que je n'ai bientôt plus de forfait internet sur mon téléphone T.T
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyLun 7 Jan - 20:37

OK sans soucis pour ma part. Merci bien !
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyLun 7 Jan - 21:23

Internet vient de revenir ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 2603259518
Je fais le sujet avec Nathaniel et le notre de suite après ma belle ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 2678581964

Edit ; Oups par contre, tu veux que je le fasse ou et que ça se passe dans quelles conditions ? ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 2155288934
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyMar 8 Jan - 19:26

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 3864879675 ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 2953299389
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyMar 8 Jan - 20:48

Yeaaaah ma belle ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 3864879675
Tu as une idée ou tu veux qu'on en parle par mp ? ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 4194911743
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyMar 8 Jan - 20:55

Ça ne me dérange pas, c'est comme tu veux ! ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 2953299389
Je n'ai pas vraiment d'idée non plus et vu la différence d'âge, faudra bien que ça colle !
Revenir en haut Aller en bas

Invité

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyMar 8 Jan - 21:10

Ah oui effectivement !
J'vais aller me renseigner un peu sur ton personnage ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 4194911743
Revenir en haut Aller en bas
Aelita F. P. Corcoran

Aelita F. P. Corcoran
∞ MESSAGES : 99
∞ DATE D'ARRIVEE : 11/01/2013
ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Tumblr_m15wsvwwPX1r7exvr

Hey baby won't you look my way, I can be your new addiction. Hey baby what you got to say, all you're giving me is fiction.

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Tumblr_mbz1j6XIj11rir5pao1_r1_500
We share the same blood. I love you more than my life, dear brother.
∞ MY HEART : Taken by a star
∞ MY JOB : Photographe a ses heures perdues/ Actrice prochainement
∞ MY AGE : 20 ans

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 EmptyDim 13 Jan - 12:14

Un lien :D ?
Revenir en haut Aller en bas

Contenu sponsorisé

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you. - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas

ERIKA ✻ You need to know that somebody cares about you.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-
» ERIKA ✻ Let's have a little chat.
» ERIKA ✻ I'm at a payphone.
» Et cette conso ?? ERIKA&&LAURA
» ERIKA ✻ Life hasn’t to be perfect. It has to be lived.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: just my luck :: i'll be your man. :: we're the young.-